ایده جالب اسکوچیچ در تراکتور؛ بازی با دو مهاجم نوک

ایده جالب اسکوچیچ در تراکتور؛ بازی با دو مهاجم نوک

پایگاه خبری فوتبالی - دراگان اسکوچیچ ترکیب تیمش در دیدار دوستانه دیروز را با دو مهاجم چید.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در اردوی ترکیه بازی دوستانه‌ای انجام نداده بود و این تیم دیروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیمی گمنام از ترکیه به نام کچی اورن گوجو رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد؛ دیداری که شاید نکته اصلی آن نحوه چیدمان ترکیب تراکتور توسط دراگان اسکوچیچ بود.

سرمربی سابق تیم ملی در این دیدار تدارکاتی آرایش ۲ ۴ ۴ را برای تیمش انتخاب کرد تا تصمیم به استفاده از دو مهاجم نوک تخصصی بگیرد. بر همین اساس، علیرضا بیرانوند درون دروازه ایستاده بود؛ شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر و محمد نادری چهار مدافع قرمزها بودند؛ ایگور پوستونسکی و ریکاردو آلوز دو بازیکن خط هافبک بودند که جلوتر از آن‌ها مهدی ترابی و سجاد آشوری میل هجومی‌تری داشتند و در نهایت رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده به عنوان دو مهاجم نوک بازی کردند که البته در نیمه دوم اسکو سایر بازیکنان را هم به بازی فرستاد.

این در حالی است که تراکتور در پست مهاجم نوک کمبود بازیکن دارد و در صورتی که اسکوچیچ بخواهد با سیستم دو مهاجم بازی کند، خرید جدید کروات این تیم هم کافی نیست و تی‌تی‌ها علاوه بر رحمان جعفری و میروسلاو اشتراکالی، باید به فکر یک مهاجم نوک دیگر هم باشند.

تراکتور در فصول اخیر کمتر از سیستمی با دو مهاجم نوک استفاده کرده و باید دید تصمیم اسکوچیچ در لیگ برتر هم استفاده از این آرایش است یا اینکه مرد کروات صرفاً خواسته این نوع از چینش را هم در یک دیدار دوستانه محک بزند.

1997