پوکر جالب بارسلونا؛ چهارمین برد آمریکایی مقابل رئال مادرید!

پوکر جالب بارسلونا؛ چهارمین برد آمریکایی مقابل رئال مادرید!

پایگاه خبری فوتبالی - تا پیش از سال 2017 ، رئال مادرید و بارسلونا هرگز در بازیهای دوستانه در خارج از اسپانیا به مصاف همدیگر نرفته بودند.

به گزارش فوتبالی، در سال 2017 این طلسم شکسته شد و رئال مادرید و بارسلونا در میامی به مصاف همدیگر رفتند. بارسلونا در آن بازی با نتیجه سه بر دو پیروز شد. چند هفته پس از آن بازی، نیمار از بارسا جدا شد تا کاتالان ها دچار شوکی عجیب شوند. رئال مادرید در فصل بعد از آن قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد.

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا در روند ال کلاسیکوهای تابستانی وقفه بیافتد اما این روند دوباره در سال 2022 در لاس وگاس از سر گرفته شد. در دومین رویارویی امریکایی، بارسا با گل رافینیا مقابل رئال مادرید پیروز شد. فصل گذشته نیز بارسلونا با نتیجه سه بر صفر توانست رئال مادرید را در دالاس در هم بکوبد که البته رئالی ها بعد از این شکست هم فصل درخشانی داشتند و قهرمان لالیگا و اروپا شدند. 

بارسلونا در نیوجرسی نیز با دبل ویکتور مقابل رئال مادرید با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا  به کابوس رئالی ها در بازیهای دوستانه در آمریکا تبدیل شود. البته رئالی ها ادعا می کنند که در بازیهای رسمی از بارسا انتقام می گیرند. سال گذشته کارواخال این را گفت و پس از بازی بامداد امروز نیز کورتوا جمله مشابهی را تکرار کرد. رئالی ها در هر سه بازی رسمی فصل گذشته مقابل بارسلونا پیروز شدند.

4125