سومین سال حضور گولسیانی در پرسپولیس؛ همان مدافع گلزن همیشگی باش!

سومین سال حضور گولسیانی در پرسپولیس؛ همان مدافع گلزن همیشگی باش!

پایگاه خبری فوتبالی- گولسیانی با تمدید قرارداد خود باید سومین فصل حضورش در پرسپولیس را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، گئورگی گولسیانی که از معدود بازیکنان خارجی باکیفیت لیگ برتر ایران در تمامی ادوار محسوب می‌شود چند روز قبل بعد از کلی گمانه‌زنی سرانجام قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد تا برای هشتمین سال پیاپی به فوتبال خود در ایران ادامه دهد. این مدافع گرجستانی در شرایطی در پرسپولیس ماندگار شد که یک تابستان رویایی را سپری کرد و توانست به همراه تیم ملی گرجستان در یورو 2024 حضور پیدا کند و نمایش خوبی را در خط دفاع تیمش نشان بدهد.

گولسیانی در 2 فصل گذشته نقش پررنگی در موفقیت‌های پرسپولیس و 4 جامی که در این مدت کسب کرده داشته و به همین خاطر محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم دارد. به هرحال او گل قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر را به ثمر رساند و در دقایق پایانی مسابقه با یک ضربه سر دقیق، دروازه طلسم‌شده حامد لک را فروریخت.

این مدافع 33 ساله که سابقه بازی برای تیم‌های ذوب آهن، سپاهان و نساجی را هم در کارنامه دارد حالا در سومین فصل حضور خود در پرسپولیس امیدوار است همچنان درخشان در خط دفاعی و مثمرثمر در فاز هجومی کار کند و از این طریق تیمش را برای کسب عناوینی دیگر کمک کند.

9098