جانشین علی بیرو در پرسپولیس استارت زد (عکس)

جانشین علی بیرو در پرسپولیس استارت زد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- آلکسیس گندوز تمرینات خود را در پرسپولیس آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند چندی پیش با یک تصمیم تعجب‌برانگیز قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد تا با کلی جار و جنجال راهی تراکتور شود. هنوز مشخص نیست تکلیف او در تیم تبریزی به چه شکل خواهد بود و آیا می‌تواند برای تی‌تی‌ها به میدان برود یا رضا درویش او را نقره‌داغ خواهد کرد؟

بیرانوند اما با جدایی‌اش از پرسپولیس این تیم را وارد چالش بزرگی کرد و مدیران پرسپولیس را برای انتخاب جانشینش حسابی به دردسر انداخت. سرانجام بعد از کلی معطلی رضا درویش با یک سنگربان 28 ساله و الجزایری که اصالتی فرانسوی دارد به توافق رسید و او را به خدمت قرمزها درآورد. دروازه‌بانی که فصل گذشته برای تیم بلوزداد الجزایر سنگربانی کرد و در همه رقابت‌هایی که به میدان رفت موفق به ثبت 19 کلین‌شیت شد که آمار قابل تاملی به حساب می‌آید.

گندوز 28 ساله در شرایطی از روز گذشته در تمرینات پرسپولیس به شکل جدی کار خود را شروع کرد که بعد از نیلسون کوریا به اولین سنگربان خارجی قرمزها بدل شد که به عنوان دروازه‌بان اصلی به این تیم ملحق می‌شود.

انتظارات از این دروازه‌بان بلندقامت قطعا بالا خواهد بود و او باید جای سنگربان شماره یک تیم ملی را در پرسپولیس پر کند که چالش بزرگی محسوب می‌شود.

9098