روزی که 110 هزار نفر برای بازی رئال مادرید - منچستریونایتد به ورزشگاه رفتند

روزی که 110 هزار نفر برای بازی رئال مادرید - منچستریونایتد به ورزشگاه رفتند

پایگاه خبری فوتبالی - تقریبا ده سال پیش در چنین روزی بود که رئال مادرید و منچستر یونایتد در یک بازی دوستانه در کشور آمریکا به مصاف هم رفتند و این بازی به طور ویژه ای مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی ، علت مورد توجه قرار گرفتن این بازی این بود، که استقبال بی نظیری از آن دیدار شده بود. حدود 110 هزار نفر برای دیدن این بازی در میشیگان آمریکا به ورزشگاه رفته بودند. البته اگر به طور دقیق تر بخواهیم تعداد تماشاگران آن بازی را بگوییم، این عدد 109 هزار و 318 نفر بوده است که یک رکورد در نوع خود به حساب می آید.

در آن بازی دوستانه منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه سه بر یک رئال مادرید را شکست بدهد. در آن زمان هدایت رئال مادرید بر عهده کارلو آنچلوتی بود و از سوی دیگر هدایت شیاطین سرخ را لوییس فن خال بر عهده داشت. کریستیانو رونالدو و وین رونی هم بازیکنانی بودند که در آن زمان در رئال مادرید و منچستر یونایتد حضور داشتند.

حالا تقریبا 10 سال پس از آن بازی، رئال مادرید در یک بازی دوستانه به مصاف بارسلونا می رود. این بازی ساعاتی دیگر آغاز می شود و باید دید که اوضاع برای مادریدی ها در آن به چه شکل پیش می رود.

1471