مثلث خط حمله‌ای که آنچلوتی مقابل بارسلونا استفاده می‌کند

مثلث خط حمله‌ای که آنچلوتی مقابل بارسلونا استفاده می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - تا ساعاتی دیگر در آمریکا قرار است که یک بازی دوستانه میان رئال مادرید و بارسلونا برگزار شود و باید دید که در این ال کلاسیکوی تابستانی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی به نظر می رسد که از خط حمله متفاوت نسبت به بازی مقابل میلان، در بازی مقابل بارسلونا استفاده کند.

به نقل از روزنامه آ اس اسپانیا، کارلو آنچلوتی قرار است که از رودریگو گوئس، به همراه اندریک و براهیم دیاز در ترکیب ابتدایی رئال مادرید در بازی دوستانه مقابل بارسلونا استفاده کند. 

در بازی رئال مادرید مقابل میلان، کارلو آنچلوتی به آردا گولر از همان ابتدا بازی داده بود اما در بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا، طبق پیش بینی روزنامه آ اس اسپانیا، خبری از حضور آردا گولر از ابتدا درون ترکیب رئال مادرید نخواهد بود و رودریگو گوئس به جای او بازی می کند. اندریک و براهیم دیاز در بازی مقابل میلان از ابتدا درون ترکیب بودند و در بازی مقابل بارسا هم فیکس خواهند بود.

رئال مادرید و بارسلونا قرار است که از ساعت 2:30 بامداد یکشنبه چهاردهم مرداد ماه به مصاف هم بروند. رئال مادرید سه بار در آمریکا به مصاف بارسلونا رفته است و در هر سه بار شکست خورده است.

1471