دیدار ستاره بارسلونا با کریستیانو رونالدو جونیور

دیدار ستاره بارسلونا با کریستیانو رونالدو جونیور

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال ستاره 17 ساله بارسلونا یک عکسی از خودش در شبکه های مجازی منتشر کرد که در این تصویر، کریستیانو رونالدو جونیور، فرزند بزرگ فوق ستاره پرتغالی نیز حضور دارد. 

به گزارش فوتبالی، یامال بعد از قهرمانی با اسپانیا در رقابت های یورو 2024، در حال حاضر تعطیلاتش را سپری می کند و قرار است در اواخر ماه آگوست به تمرینات بارسلونا اضافه شود. اما در این تعطیلات، یامال در کنار کریستیانو رونالدو جونیور دیده شد. 

به نقل از سایت گل، یامال برای اولین بار در فصل گذشته به صورت رسمی برای بارسلونا بازی کرد و در همین 10 ماه اخیر، رکوردهای زیادی را جابجا کرده و توانسته بیش از 50 بار برای بارسلونا بازی کند و همچنین 14 بازی ملی در کارنامه دارد. 

امروز لامین یامال با انتشار یک عکس از خودش در با لباس برزیل که احتمال می رود متعلق به رافینیا، هم تیمی اش باشد منتشر کرد که در آن مشغول بازی فوتبال 5 نفره بودند و کریستیانو رونالدو جونیور نیز در این بازی حضور داشت

رونالدو جونیور در حال حاضر مثل پدرش برای تیم النصر بازی می کند. این نوجوان 14 ساله تاکنون چند بار برای تیم آکادمی النصر به میدان رفته و احتمال زیادی وجود دارد که در آینده نزدیک، او و لامین یامال را به صورت همزمان در زمین بازی ببینیم.

4416