رشد فضایی قیمت اورونوف در پرسپولیس؛ این شما و این باارزش‌ترین بازیکن لیگ ایران!

رشد فضایی قیمت اورونوف در پرسپولیس؛ این شما و این باارزش‌ترین بازیکن لیگ ایران!

پایگاه خبری فوتبالی- اوستون اورونوف ارزش زیادی در ترنسفرمارکت دارد و از زمان حضور در پرسپولیس قیمت او رشد عجیبی داشته است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم موفق شد اوستون اورونوف ازبکستانی را جذب کند. 

اورونوف در مسیر قهرمانی پرسپولیس تاثیر زیادی داشت و خیلی زود به یکی از بازیکنان مورد علاقه هواداران تبدیل شد. وینگر 23 ساله با پیراهن قرمزپوشان پایتخت 6 گل به‌ثمر رساند که آمار قابل قبولی محسوب می‌شود. اوستون با حرکات تکنیکی خاص خود هم رقبا را اذیت می‌کرد و تمام این موضوعات به‌خوبی نشان می‌داد مدیریت پرسپولیس چه بازیکن باکیفیتی را جذب کرده است. البته که بیشتر از نقش مدیریت پرسپولیس در جذب این بازیکن، باید به لجبازی عجیب جواد نکونام با علی خطیر در این ماجرا اشاره کرد که باعث شد بازیکن تکنیکی ازبکستانی، به جای پوشین پیراهن استقلال، راهی تیم رقیب شود.

زمانی که اوستون اورونوف از نوبهار به پرسپولیس پیوست، در ترنفسرمارکت ارزشی یک میلیون یورویی داشت اما رفته‌رفته با درخشش خود، تبدیل به گران‌ترین بازیکن لیگ ایران شد. اوستون اکنون 2.5 میلیون یورو می‌ارزد و در صدر لیستِ گران‌ترین بازیکنان لیگ برتر قرار دارد. گفتنی است پس از بازیکن ازبک، محمدحسین کنعانی‌زادگان با 2.2 میلیون یورو از ارزش بالایی برخوردار است.

قرارداد اورونوف با پرسپولیس یک فصل دیگر اعتبار دارد و باید دید این بازیکن ازبکستانی زیر نظر خوان کارلوس گاریدو می‌تواند بار دیگر قهرمانی با پرسپولیس را تجربه کند یا نه.

5793