4 غول سرشناس؛ مدعیان جدی دستکش طلایی لیگ

4 غول سرشناس؛ مدعیان جدی دستکش طلایی لیگ

پایگاه خبری فوتبالی - چهار تیم مدعی لیگ برتری چهار دروازه‌بان صاحب‌نام را در اختیار خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، چهره چهار دروازه‌بان چهار مدعی لیگ برتر مشخص شده و طرفداران این چهار تیم محبوب و بزرگ ایران، مردان شماره یک خود برای فصل آتی را شناخته‌اند. دروازه‌بانانی با اسم و رسم که انگیزه بالایی برای کسب دستکش طلایی لیگ برتر خواهند داشت.

علیرضا بیرانوند؛ انگیزه بالای هزار برای دو هدف مهم

علیرضا بیرانوند با انتقالی جنجالی از پرسپولیس جدا شده و راهی تراکتور شد تا این موضوع یکی از خبرسازترین اتفاقات چند فصل اخیر بازار تابستانه باشد. اتفاقی که باعث شده پرسپولیس از بیرو و تراکتور شکایت کند و هنوز تکلیف نهایی این پرونده مشخص نیست اما چیزی که مشخص است اینکه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در حال تمرین با تی‌تی‌ها برای آغاز فصل جدید در فضایی تازه است. بیرانوند برای فصل آتی دو انگیزه بسیار مهم برای درخشیدن دارد؛ اولی حفظ دروازه تیم ملی در سالی است که قرار است بازیهای مقدماتی جام جهانی برگزار شود و دومی درخشیدن در روزهای دور از پرسپولیس است تا به تیم سابق خود اثبات کند چه بازیکن خارق‌العاده‌ای بوده است!

سید حسین حسینی؛ کاپیتان در سودای ادامه درخشش

سید حسین حسینی کاپیتان استقلال است که بعد از کش و قوس‌های فراوان و حرف و حدیث های زیاد پیرامون خود، در استقلال ماندنی شده است. بازیکنی که در فصل آتی هم از قفس توری آبی‌ها حفاظت خواهد کرد و امیدوار است با تکرار درخشش خود بتواند دوباره به پیراهن تیم ملی برسد. سیدحسین فصل گذشته با کسب ۱۸ کلین شیت همراه با حسین پورحمیدی توانست صاحب دستکش طلایی لیگ برتر شود و باید دید می‌تواند این عنوان را برای دومین فصل متوالی به دست بیاورد یا نه.

الکسی گندوز؛ ناشناس بین سه غول!

سنگربان جدید پرسپولیس، الکسی گندوز دروازه‌بان ۲۸ ساله الجزایری است که جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس شده و از این جهت فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. گندوز که سابقه بازی در تیمهای عربی آفریقایی را بیشتر در کارنامه دارد، باتوجه به حضور در پرسپولیس مورد توجه خواهد بود و باید دید می‌تواند از پس چالش بزرگ جدید خود برآید و با سنگربانان سرشناس لیگ برتری رقابت کند یا نه. سوالی که پاسخ آن در طول فصل مشخص خواهد شد.

پیام نیازمند؛ به دنبال فرار از کلیشه‌ها

درواز‌ه‌بان گران قیمت سپاهان، این فصل هم محافظ قفس توری تیم تحت هدایت ژوزه مورایس است. نیازمند که در اکثر مواقع گزینه سوم تیم ملی در خط دروازه بوده، این بار باید تلاش کند تا هم تعداد کلین‌شیت‌هایش را بیشتر کند و هم جایگاه بهتری در تیم ملی به دست بیاورد و باید دید چقدر در این مسیر موفق خواهد بود.

گزارش از حامد حاجی محمدی

1997