عملکرد درخشان ستاره سابق بارسلونا و آرسنال در تیم المپیک فرانسه

عملکرد درخشان ستاره سابق بارسلونا و آرسنال در تیم المپیک فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- تیری آنری هدایت تیم المپیک فرانسه را بر عهده دارد و توانسته با این تیم به مرحله نیمه نهایی المپیک 2024 پاریس برسد و حالا امیدوار است بتواند به همراه این تیم به عنوان قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های فوتبال المپیک 2024 پاریس در جریان است و حالا تیم‎‌های صعود کرده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات هم مشخص شده‌اند. مراکش و اسپانیا در یک سمت جدول باید به مصاف همدیگر بروند تا تکلیف یکی از فینالیست‌ها مشخص شود. اسپانیا و مراکش، به ترتیب از سد تیم‌های ژاپن و آمریکا عبور کردند و مقتدرانه به جمع چهار تیم صعود کردند. اما در آن سوی جدول، تیم‌های المپیک مصر و فرانسه به سختی توانستند به نیمه نهایی برسند.

اما عملکرد فرانسه در مجموع در این مسابقات قابل تحسین است. آن‌ها پس از یک شروع قدرتمندانه در دیدار اول مقابل آمریکا که توانستند با نتیجه 3-0 به پیروزی برسند، مقابل تیم‌های گینه و نیوزیلند هم به پیروزی رسیدند و هیچ گلی دریافت نکردند تا ساختار تدافعی مستحکم تیم تیری آنری مشخص شود. شاگردان آنری در مرحله یک چهارم نهایی برابر آرژانتین هم دروازه خود را بسته نگه داشتند و با 1 گل به برتری رسیدند.

حالا تیم المپیک فرانسه تنها 1 پیروزی مقابل مصر نیاز دارد تا به فینال برسد. تیری آنری از زمانی که هدایت فرانسه را بر عهده گرفته، در 10 مسابقه توانسته 8 برد به دست بیاورد و تنها در 2 بازی شکسته خورده است. این نشان می‌دهد که عملکرد اسطوره آرسنال در تیم المپیک پاریس قابل ستایش است.

1428