آچار فرانسه پرسپولیس وارد می‌شود؛ وحید امیری، اولویت اول گاریدو در دفاع چپ!

آچار فرانسه پرسپولیس وارد می‌شود؛ وحید امیری، اولویت اول گاریدو در دفاع چپ!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند جانشین عبدالکریم حسن را پیدا کنند و وحید امیری در دیدارهای دوستانه دفاع چپ تیم گاریدو است.

به گزارش فوتبالی، خوان کارلوس گاریدو از زمان پذیرش هدایت پرسپولیس به‌دقت عملکرد بازیکنان را زیرنظر داشته تا بهترین ترکیب را چینش کند و گفته می‌شود آرایش موردپسند سرمربی اسپانیایی، 2-4-4 است. در این میان، مهم‌ترین دغدغه گاریدو بعد از جذب گوندوز، انتخاب مدافع چپ است و در حالی‌که عبدالکریم حسن و علی نعمتی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شده‌اند، تنها محمدمهدی احمدی و عرفان ملاپور نام‌شان در فهرست پرسپولیس به عنوان مدافع چپ تخصصی دیده می‌شود.

مدیران پرسپولیس هنوز به‌دنبال توافق با یک دفاع چپ خارجی هستند و البته طبق قوانین نقل‌وانتقالاتی فصل گذشته، قرمزها با خرید گوندوز سهمیه‌های خارجی خود را استفاده کرده‌اند و جذب یک دفاع چپ بدون استعلام‌های لازم می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها گران تمام شود.

این وسط، گاریدو در تمامی دیدارهای دوستانه، از وحید امیری در پست دفاع چپ استفاده کرده و طبق شنیده‌ها اگر جذب دفاع چپ تا روزهای آینده نهایی نشود، گاریدو در هفته‌های ابتدایی این پست را به وحید امیری می‌سپارد. پست تخصصی وحید امیری دفاع چپ نیست اما او بارها در این پست به میدان رفته و درخشیده است.

اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار قرمزها است و در شرایط فعلی آیا یک بازیکن خارجی برای دفاع چپ جذب می‌شود یا نه.

5793