مهاجم خارجی جدید تراکتور یک جا بند نمی‌شود!

مهاجم خارجی جدید تراکتور یک جا بند نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم خارجی جدید تراکتور برای اولین بار در تیمی غیراروپایی بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، دقایقی قبل رسانه رسمی باشگاه تراکتور از تومیسلاو اشترکالی، مهاجم ۲۸ ساله اهل کرواسی، به عنوان مهاجم خارجی این تیم نام برد تا دومین خارجی جذب شده توسط این تیم هم بازیکنی هموطن با دراگان اسکوچیچ باشد.

مهاجم ۲۸ ساله کروات تا دلتان بخواهد تیم عوض کرده و تاکنون در ۱۰ باشگاه مختلف توپ زده و تراکتور یازدهمین تیم دوران فوتبالی وی خواهد بود؛ تجربه‌ای جدید برای اشترکالی که قرار است برای اولین بار در تیمی غیراروپایی بازی کند.

تومیسلاو بیشترین تعداد بازی خود را برای باشگاه توندلا انجام داده که ۵۸ بازی بوده و این مهاجم ۲ گل در این تعداد بازی به ثمر رسانده است. 

خرید اشتراکالی دو نکته مثبت برای تراکتور دارد. اولی مربوط به آمار این بازیکن در فصل گذشته است که این مهاجم توانسته در ۳۲ بازی برای تیم خود یعنی Slaven Belupo در لیگ برتر کرواسی موفق به ثمر رساندن ۸ گل شود و ۸ پاس گل ارسال کند تا بهترین آمار خود در طول یک فصل را رقم زده باشد.

نکته مهم دیگر اینکه تومیسلاو یک مهاجم هدف تخصصی است و ۱۱۴ بازی در دوران فوتبالش را در این پست بازی کرده و در مجموع فقط ۲۰ بار به عنوان وینگر چپ و راست به میدان رفته و باتوجه به نیاز مبرم تی‌تی‌ها به یک مهاجم هدف تخصصی، این موضوع نکته مثبت خرید جدید خواهد بود.

مهاجم کروات که سابقه بازی در کشورهای ایتالیا، کرواسی، پرتغال و لیتوانی را دارد، یک بار توانسته در تیم لیتوانیایی موفق به فتح جام حذفی شود.

1997