دفاع چپ تیم ملی مجارستان در رادار پرسپولیس؛ جانشین عبدالکریم حسن پیدا شد؟

دفاع چپ تیم ملی مجارستان در رادار پرسپولیس؛ جانشین عبدالکریم حسن پیدا شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- سولت ناگی بازیکنی است که توجه مدیران پرسپولیس را جلب کرده و ممکن است با او قرارداد امضا شود.

به گزارش فوتبالی، عبدالکریم حسن پس از پایان لیگ بیست‌وسوم ساز جدایی را کوک و به مدیران پرسپولیس اعلام کرد دیگر به ایران برنمی‌گردد. حسن درنهایت با الوکره قطر به توافق رسید و این باشگاه با پرداخت 1.3 میلیون دلار به پرسپولیس، قراردادی با عبدالکریم امضا کرد. عبدالکریم تاثیر زیادی در قهرمانی قرمزها داشت و هواداران پرسپولیس اصلا دوست ندارد یک بازیکن معمولی جانشین مرد سال اسبق فوتبال آسیا در ترکیب تیم محبوبشان شود.

خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی در زمینه جذب مدافع چپ خارجی پافشاری زیادی دارد و در همین مدت گزینه‌های زیادی را به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی کرده اما خبری از توافق نهایی با هیچ یک از گزینه‌ها نیست. 

یحیی عطیه‌الله و ژولت ناگی جدی‌ترین گزینه‌های مطرح شده برای دفاع چپ پرسپولیس هستند. ناگی اکنون 31 سال سن دارد و عضو تیم آکادمی پوشکاش مجارستان است. این بازیکن فصل گذشته 11 گل و 5 پاس گل را برای تیم خود ثبت کرد که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. در کارنامه ژولت 22 بازی ملی هم دیده می‌شود و این بازیکن در یورو 2024 هم با مجارستان حضور داشت.

طبق شنیده‌ها این بازیکن توجه مدیران پرسپولیس را جلب کرده و رضا درویش با او وارد مذاکره شده اما هنوز توافقی حاصل نشده است. ناگی تحت قرارداد تیم مجارستانی قرارداد دارد و ظاهرا پرسپولیس هم حاضر نیست با هر مبلغی رضایت باشگاه این بازیکن را جلب کند. اکنون باید منتظر ماند و دید درنهایت چه بازیکنی در فصل آینده برای پرسپولیس در پست دفاع چپ به میدان می‌رود.

5793