ستاره فرانسوی در یک‌قدمی سپاهان؛ استیون انزونزی به ایران می‌آید؟

ستاره فرانسوی در یک‌قدمی سپاهان؛ استیون انزونزی به ایران می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی- زردپوشان اصفهانی با استیون انزونزی مذاکرات مثبتی داشته‌اند و ممکن است این بازیکن به ایران بیاید.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم توفانی عمل کرده است و این داستان هنوز ادامه دارد. مدیران سپاهان تا این لحظه با 7 بازیکن به‌صورت رسمی قرارداد امضا کرده‌اند. محمدامین حزباوی، صالح حردانی، حسین گودرزی، وحدت هنانوف، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و جواد آقایی‌پور خریدهای تابستانی سپاهان محسوب می‌شوند. در طرف مقابل هم نام رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در لیست خروج سپاهان دیده می‌شود. البته در این بین گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد وضعیت محمدجواد حسین‌نژاد به‌گوش می‌رسد و ظاهرا این بازیکن قصد جدایی دارد.

طبق شنیده‌های فوتبالی، سپاهان با استیون انزونزی به توافق رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرارداد این بازیکن با زردها رسمی می‌شود. انزونزی اکنون تحت قرارداد هیچ تیمی نیست و برای همین مدیران سپاهان لازم نیست رضایت باشگاهی را جلب کنند و مذاکره با خود بازیکن کفایت می‌کند. ستاره فرانسوی سابقه بازی در تیم‌های سویا، رم، استوک سیتی و... را در کارنامه خود دارد و باید دید در صورت توافق نهایی با سپاهان، چه عملکردی در خط میانی این تیم خواهد داشت.

گفتنی است سپاهان لیست خود برای بازی آسیایی با شباب الاهلی را تحویل داده و انزونزی قطعا به این دیدار نخواهد رسید و می‌تواند از مسابقات آینده مورایس را همراهی کند.

5793