منچستریونایتد و تلاش مضاعف برای جذب دو بازیکن بایرن مونیخ در هفته پیش رو

منچستریونایتد و تلاش مضاعف برای جذب دو بازیکن بایرن مونیخ در هفته پیش رو

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد در هفته جاری پروسه انتقال دو بازیکن بایرن مونیخ به الدترافورد را با جدیت بیشتری دنبال خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه منچستریونایتد تماس‌های خود را برای جذب مدافع مراکشی بایرن مونیخ یعنی نوصیر مزراوی در هفته جاری افزایش خواهد داد و برنامه خود را برای انتقال او به باشگاه به محض جدایی آرون ون بیساکا را نهایی می کند. باشگاه منچستریونایتد، مزراوی را به عنوان گزینه ایده آل برای سمت راست خط دفاعی در نظر میگیرد زیرا او همچنین میتواند در صورت نیاز به عنوان دفاع چپ نیز بازی کند.

از سوی دیگر فابریزیو رومانو مدعی شد منچستریونایتد پیشنهاد مشترکی برای دو قرارداد برای بازیکنان بایرن مونیخ یعنی ماتیاس ده لیخت و نوصیر مزراوی ارائه کرده است ولی پیشنهاد اولیه رد شده است و مذاکرات بین دو تیم همچنان ادامه دارد. رد پیشنهاد منچستریونایتد توسط بایرن مونیخ، در نزد مدیر برنامه های ماتیاس ده لیخت و نوصیر مزراوی که هر دو دارای یک مدیر برنامه یعنی رافائلا پیمنتا هستند بر اساس آنچه که برای دستیابی به یک توافق لازم است کمی برای منچستریونایتد دردسرساز شده است. نکته مشخص این است که اریک تن هاگ هردو بازیکن سابق خود را می خواهد و برای تقویت تیم خود از مدیران باشگاه درخواست جذب هردو بازیکنان را در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری دارد.

۱۰۰۹