خط و نشان جدی هافبک جوان اسپانیایی برای هافبک‌های بارسلونا

خط و نشان جدی هافبک جوان اسپانیایی برای هافبک‌های بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- فرمین لوپز، هافبک جوان بارسلونا که به همراه تیم المپیک اسپانیا در شهر پاریس فرانسه به سر می‌برد، در این مسابقات توانست عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال المپیک 2024 پاریس، عصر امروز اسپانیا به مصاف ژاپن رفت و موفق شد با 3 گل در برابر حریف آسیایی خود پیروز شود و به نیمه نهایی این رقابت‌ها برسد. ماتادورها در نیمه نهایی باید به مصاف تیم المپیک مراکش بروند.

اما نکته جالب توجه در مورد این مسابقه، درخشش فرمین لوپز، هافبک جوان بارسلونا بود. لوپز در این مسابقه دو بار از پشت محوطه جریمه دروازه سامورایی‌ها را باز کرد تا موجبات صعود تیمش به نیمه نهایی فراهم شود. نکته جالب توجه در این رابطه این است که فرمین لوپز در حالی دو گل تماشایی به ثمر رساند که یک گل با پای چپ و یک گل با پای راست زده شد.

این بازیکن با عملکرد درخشان خود حالا برای هافبک‌های بارسلونا خط و نشان کشیده است. در حال حاضر پدری، پابلو توره و ایلکای گوندوغان مدعیان بازی در پست شماره 10 هستند، اما حالا لوپز با این نمایش نام خودش را هم در جمع بازیکنانی که می‌توانند در ترکیب اصلی بارسلونا جای بگیرند مطرح کرد.

نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو پس از این عملکرد درخشان نوشت: «فرمین لوپز یک پیغام واضح برای هانسی فلیک فرستاد: من بازیکنی مهم برای بارسا هستم.»

حالا باید دید با این شرایط آیا فلیک به او اعتماد می‌کند یا گزینه‌های دیگری را جلوتر از او بازی می‌گیرد.

1428