حمایت سرمربی منچستریونایتد از رشفورد

حمایت سرمربی منچستریونایتد از رشفورد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد مطمئن است که فصل 2024-25 یک فصل رویایی برای مارکوس رشفورد خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، مارکوس رشفورد در فصل 2023-24 اصلاً نتوانست در حد و اندازه های اسمش بازی کند تا شیاطین سرخ به یکی از بدترین رتبه های خود در لیگ برتر برسد. آن ها همچنین در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ضعیفی داشتند و پایین تر از بایرن مونیخ، گالاتاسرای و کپنهاگن در رده آخر گروه قرار گرفتند. اما رشفورد شاید بزرگ ترین ناامیدی هواداران منچستریونایتد در فصل قبل بود که در 43 بازی تنها موفق به زدن 13 گل شده. 

به نقل از سایت گل، در یک مصاحبه با گاردین، تن هاگ گفت: "رشفورد به دوران اوجش باز خواهد گشت. ما حتماً از او حمایت خواهیم کرد و مطمئن هستم او می تواند به خوبی جواب اعتماد ما را بدهد. در فصل 2022-23 او توانست 30 گل بزند، پس اگر حالش خوب باشد، می تواند یک تهدید جدی برای حریف به شمار برود و مطمئن هستم او می تواند دوباره 30 گل یا بیشتر برای ما به ثمر برساند. او باید بجنگد، اما می دانیم که ما ربات نیستیم. همه می دانند که فوتبال بالا و پایین های زیادی دارد، اما شما نباید تسلیم شوید."

4416