عکس؛ ترکیب منتخب لالیگا و لیگ برتر انگلیس در فصل جدید

عکس؛ ترکیب منتخب لالیگا و لیگ برتر انگلیس در فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل تیم‌های منتخب لالیگا و لیگ برتر انگلیس می‌تواند یکی از جذاب‌ترین دیدارهای ویژه در دنیای فوتبال باشد که هرگز برگزار نشده، اما افراد زیادی وجود دارند که آرزو دارند یک روزی چنین مسابقه‌ای را تماشا کنند.

به گزارش فوتبالی، لالیگا و لیگ برتر انگلیس در سال‌های اخیر رقابت زیادی با همدیگر داشتند. پس از افت بارسلونا و به تبع آن افت لالیگا، لیگ برتر انگلیس توانست گوی رقابت را از لالیگا برباید و تبدیل به جذاب‌ترین لیگ فوتبالی در جهان شوند. اما هنوز هواداران لالیگا اعتقاد دارند که اختلاف میان دو لیگ آنقدر زیاد نیست و تیم‌های لالیگایی توانایی رقابت با انگلیسی‌ها را دارند.

حالا رسانه 90min ترکیب منتخب لالیگا و لیگ برتر انگلیس در فصل پیش رو منتشر کرده است. با اضافه شدن کیلیان امباپه به جمع ستارگان لالیگا، حالا آن‌ها بیش از پیش می‌توانند برای لیگ برتر انگلیس خط و نشان بکشند. در ترکیب منتخب لالیگا، بازیکنان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید به چشم می‌خورند. تیبو کورتوا در خط دروازه و دنی کارواخال، رونالد آرائوخو، آنتونی رودیگر و فرلاند مندی چهار مدافع ترکیب لالیگا را تشکیل می‌دهند. والورده، پدری و بلینگام هم مثلث خط هافبک این تیم هستند. وینیسیوس جونیور، لامین یامال و البته کیلیان امباپه در خط آتش تیم منتخب لالیگا قرار دارند.

در ترکیب منتخب لیگ انگلیس، آلیسون بکر درون دروازه می‌ایستد. ترنت الکساندر آرنولد، ویرجیل فندایک، ویلیام سالیبا و یوشکو گواردیول در خط دفاعی قرار دارند. رودری، کوین دی بروینه و مارتین اودگارد هم کمربند خط میانی تیم منتخب لیگ برتر را تشکیل می‌دهند. فیل فودن، محمد صلاح و ارلینگ هالند هم سه مهاجم این تیم هستند.

1428