بدشانسی برای طارمی؛ بازی با چلسی را از دست داد؟

بدشانسی برای طارمی؛ بازی با چلسی را از دست داد؟

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر 9 روز دیگر در یک بازی تدارکاتی مقابل چلسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، سایت رسمی باشگاه اینتر روز گذشته خبری که منتشر کرد که نگرانی فوتبالدوستان ایرانی را در پی داشت. خبر این بود که مهدی طارمی مهاجم تازه‌وارد این تیم به دلیل مصدومیت راهی کلینیک پزشکی باشگاه اینتر شده است تا مصدومیتش مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد.

در متن خبری که سایت اینتر منتشر کرده این طور آمده است: «مهدی طارمی صبح امروز در مؤسسه بالینی هومانیتاس در روزانو تحت معاینه MRI قرار گرفت. آزمایش‌ها نشان داد که او از یک کشیدگی عضلانی در عضله دو سر ران پای چپ خود رنج می‌برد. وضعیت او هفته آینده مجدداً ارزیابی خواهد شد.»

هنوز شدت مصدومیت طارمی و مدت زمان دوری او از مسابقات و تمرینات مشخص نشده است. اما این که قرار است وضعیت او هفته آینده بررسی شود نشان می‌دهد او حداقل یک هفته باید از تمرینات و مسابقات دور بماند. 

این در حالی است که طارمی در بازی‌های پیش فصل اینتر بسیار خوش درخشیده بود و موفق شده بود در 3 بازی مقابل تیم‌های‌ لوگانو، پرگولتسه و لاس پالماس 5 گل بزند و همه هواداران و البته کادر فنی این باشگاه را امیدوار کند. 

با مصدومیت طارمی به نظر می‌رسد او حداقل دو مسابقه تدارکاتی آینده اینتر را از دست خواهد داد. اولین مسابقه امروز مقابل تیم پیزا برگزار می‌شود اما مسابقه دوم مهم‌تر و جذاب‌تر است. روز چهارشنبه هفته آینده اینتر با تیم الاتحاد عربستان روبرو می‌شود.

اما آخرین مسابقه تدارکاتی اینتر پیش از شروع فصل جدید سری آ روز 21 مرداد یعنی 9 روز دیگر مقابل تیم چلسی برگزار خواهد شد. چلسی همان تیمی است که طارمی موفق شد در فصل 2020-2021 لیگ قهرمانان اروپا به زیباترین شکل ممکن باز کند. گلی که طارمی به چلسی زد به عنوان بهترین گل فصل از نگاه هواداران انتخاب شد. اما به نظر می‌رسد طارمی فرصت بازی مجدد مقابل چلسی و گلزنی احتمالی مقابل این تیم را از دست داد است. مگر این که شدت مصدومیت کمتر از چیزی باشد که در حال حاضر تصور می‌ شود.


1359