پیش‌بینی سرمربی رئال مادرید از برنده توپ طلا

پیش‌بینی سرمربی رئال مادرید از برنده توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است که وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی تیمش بیشترین شانس را برای بردن جایزه توپ طلا دارد.

به گزارش فوتبالی، رقابت برای کسب جایزه توپ طلا امسال به شدت داغ و هیجان‌انگیز است. چند بازیکن برای بردن این عنوان رقابت شدیدی با همدیگر دارند و نمی‌توان گفت کدام بازیکن به صورت قطعی برنده توپ طلای امسال خواهد شد. رودری، وینیسیوس جونیور، دنیل کارواخال و جود بلینگام به عنوان کاندیداهای اصلی بردن این جایزه شناخته می‌شوند.

حالا کارلو آنچلوتی در خصوص برنده جایزه توپ طلای امسال اظهار نظر کرد. او در آخرین مصاحبه خود در این رابطه گفت: «من فکر می‌کنم وینیسیوس برنده توپ طلای امسال باشد. او فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد. هرچند کارواخال هم فصل خیلی خوبی داشت. او قهرمان لالیگا، لیگ قهرمانان و یورو شد. همچنین در فینال لیگ قهرمانان موفق شد گلزنی کند.»

کارلتو در خصوص دیگر شانس‌های بردن جایزه توپ طلا گفت: «جود بلینگام هم عالی بود. او قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شد. او بهترین بازیکن لالیگا هم شد و فصل شگفت‌انگیزی داشت. رودری هم یکی از بهترین هافبک‌های دنیا است و او هم فصل خوبی را سپری کرد. او ثبات بالایی در چند فصل اخیر داشت.»

1428