مدافع جوان رئال مادرید تبدیل به سرخیو راموس بعدی کهکشانی‌ها می‌شود؟

مدافع جوان رئال مادرید تبدیل به سرخیو راموس بعدی کهکشانی‌ها می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- خوان مارتینز، مدافع جوان رئال مادرید که در بازی تیمش مقابل آث میلان عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت، خیلی از هواداران کهکشانی‌ها را به یاد سرخیو راموس انداخت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در چند فصل اخیر با بازیکنان پرورش‌یافته از آکادمی کاستیا زیاد مهربان نبود. سیاست مدیران رئال مادرید خرید ستاره‌های آماده از دیگر تیم‌ها است و سران این باشگاه همواره آماده‌اند تا برای خرید بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال وارد رقابت شوند. اما مدت‌ها است که بازیکنی از آکادمی این باشگاه نتوانست خودش را به تیم اصلی برساند و این می‌تواند نکته نگران‌کننده‌ای برای هواداران این تیم باشد.

ناچو فرناندز و دنی کارواخال، آخرین بازیکنانی بودند که توانستند از آکادمی رئال مادرید به تیم اصلی برسند و تبدیل به بازیکنانی تاثیرگذار برای رئال مادرید شوند. حالا پس از چند فصل، یک ستاره دیگر توانسته نام خودش را بر سر زبان‌ها بیاندازد. خوان مارتینز، مدافع جوان اسپانیایی رئال مادرید در دیدار دوستانه تیمش مقابل آث میلان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

خیلی از هواداران رئال مادرید اعتقاد دارند که این مدافع می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و راه مدافعان بزرگی همچون سرخیو راموس را در پیش بگیرد. او از نظر ظاهری هم شباهت زیادی به دوران جوانی سرخیو راموس دارد. مارتینز در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید الگوی فوتبالی‌اش است. حالا باید دید رئال مادرید با وجود کمبود مدافع به این بازیکن اعتماد می‌کند یا باز هم مدیران رئال مادرید برای خرید بازیکن جدید هزینه می‌کنند.

1428