دورخیز چلسی برای خرید ستاره جوان منچسترسیتی

دورخیز چلسی برای خرید ستاره جوان منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی برای تقویت خط حمله خود تصمیم دارد برای خرید اسکار باب، ستاره جوان منچسترسیتی اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، هواداران چلسی امید دارند تا در فصل آینده تیمشان بر خلاف دو فصل گذشته عمل کند و بتواند در جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد. آن‌ها پس از جدایی توماس توخل و رومن آبراموویچ، روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، اما این امیدواری وجود دارد که سرانجام انزو مارسکا بتواند به روند ناکامی‌های شیرهای شهر لندن پایان بدهد و چلسی را به جمع مدعیان قهرمان برگرداند.

مدیران چلسی سعی دارند تا تیم مورد نظر انزو مارسکا را برایش تهیه کنند. فیلیپ یورگنسن، سنگربان دانمارکی ویارئال در روزهای اخیر با نظر مستقیم مارسکا خریده شد و هنوز فعالیت چلسی در بازار نقل و انتقالات ادامه دارد. با توجه به این نکته که مارسکا می‌خواهد از کول پالمر در پست هافبک پشت مهاجم استفاده کند و این یعنی پست وینگر راست برای چلسی در فصل پیش رو خالی خواهد بود.

به نقل از سایمون فیلیپس، خبرنگار نشریه بی‌بی‌سی، چلسی به صورت جدی شرایط جذب اسکار باب را زیر نظر دارد. آن‌ها سعی دارند از دقایق کمی که این بازیکن در منچسترسیتی دارد استفاده کنند، درست مانند کاری که برای خرید کول پالمر انجام دادند.

به گزارش بن جیکوبز، چلسی مدت‌هاست که می‌خواهد یک وینگر راست به خدمت بگیرد. مایکل اولیسه فرانسوی یکی از گزینه‌های این باشگاه بود، اما آن‌ها در رقابت با بایرن مونیخ شکست خوردند و اولیسه راهی اف سی هالیوود شد. حالا اسکار باب به عنوان گزینه اصلی چلسی برای پست وینگر راست شناخته می‌شود.

1428