مصدومیت رباط صلیبی برای بازیکن رئال مادرید در بازی با میلان

مصدومیت رباط صلیبی برای بازیکن رئال مادرید در بازی با میلان

پایگاه خبری فوتبالی - سزار پالاسیوس بازیکن آکادمی رئال مادرید درست در روزی که به رویایش رسید و دقایقی برای تیم بزرگسالان داشت، با یک کابوس مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، پالاسیوس دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی درونی در پای راست خود شده است که ضربه سنگینی به این بازیکن آکادمی به شمار می رود. در حقیقت برای بازیکنان رئال خیلی ناراحت کننده بود که ببینند که بازیکنی که با امید و آرزوهای پرشمار به اردوی تیم در آمریکا رفته، با چنین مشکلی مواجه شود.

پالاسیوس بین دو نیمه بازی دوستانه رئال مادرید و میلان وارد زمین شد که تنها پس از چهار دقیقه با مصدومیتی شدید مواجه شد. تکل خشن مالیک تیاو باعث شد تا پالاسیوس دچار مصدومیت شود و از زمین خارج شد. 

در ابتدا به نظر می رسید که مشکل پالاسیوس جدی نیست چرا که این بازیکن با پای خودش از زمین خارج شد و با هم تیمی هایش صحبت کرد. آنچلوتی البته در پایان بازی گفت که مصدویمتش خوب به نظر نمی رسد و حالا باشگاه رئال مادرید تایید کرده که این بازیکن دچار مصدومیت رباط صلیبی شده است. 

پالاسیوس حالا باید اردو را ترک کند و به مادرید برگردد تا در ان جا مورد معیانه پزشکان قرار بگیرد. این بازیکن احتمالا تحت عمل جراحی قرار می گیرد و مدت زیادی از میادین دور خواهد بود. 

4125