جانشین بیرانوند در تراکتور؛ ادیب با صفر بازی لیگ برتری!

جانشین بیرانوند در تراکتور؛ ادیب با صفر بازی لیگ برتری!

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا بیرانوند یک بازیکن بدون جانشین در اردوی تراکتور است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند یکی از خریدهای بزرگ این فصل تراکتوری هاست. دروازه‌بانی که حضور وی در جمع تی‌تی‌ها باعث شده تا حسین پورحمیدی تا به امروز به تمرین تراکتور نیاید و تکلیف وی برای فصل آتی مشخص نباشد. تنها چیزی که مشخص است اینکه پورحمیدی به هیچ وجه راضی به ادامه کار در تراکتور با حضور بیرو نیست.

اما نکته جالب اینکه قرارداد دروازه‌بان دوم فصل گذشته تراکتور هم به اتمام رسیده تا احسان مرادیان هم در اردوی تراکتور در ترکیه حضور نداشته باشد و در حال حاضر تنها دروازه‌بان جانشین برای علیرضا بیرانوند در تراکتور، یک بازیکن جوان و کاملاً بی‌تجربه با صفر بازی لیگ برتری است.

ادیب زارعی سنگربان ۲۱ ساله بوشهری است که فصل گذشته به تراکتور پیوست. بازیکنی که سابقه انجام فقط ۳ بازی در لیگ یک با شاهین بوشهر را دارد و در لیگ برتر هیچ‌گاه بازی نکرده تا یک گزینه بسیار پرریسک برای روزهای محرومیت و مصدومیت احتمالی بیرو در تراکتور باشد.

باید منتظر ماند و دید تراکتور برای دروازه‌بان دوم چه برنامه‌ای دارد؟ آیا این تیم حسین پورحمیدی را راضی به ماندن خواهد کرد یا احسان مرادیان را دوباره به این تیم برخواهد گرداند؛ دروازه‌بانی که هنوز تی‌تی‌ها برای وی پوستر خداحافظی هم طراحی نکرده‌اند. یا اینکه این تیم سراغ جذب یک دروازه‌بان دوم جدید خواهد رفت و گزینه نهایی و پرریسک‌تر اینکه با ادیب زارعی ادامه خواهد داد؟

1997