پنالتی زن اول چلسی تغییری نکرده است

پنالتی زن اول چلسی تغییری نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته‌ی انزو مارسکا سرمربی چلسی، کول پالمر ستاره این تیم در فصل پیشرو همچنان پنالتی زن اول آبی‌ها خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار دوستانه بین چلسی و کلاب آمریکا که با برتری سه بر صفر چلسی همراه بود، در دقایق اولیه پنالتی برای چلسی بدست آمد و در ابتدا نونی مادوئکه قصد داشت این ضربه را بزند و حتی توپ را هم در دست داشت اما با دستور مستقیم انزو مارسکا از روی نیمکت، کریستوفر انکونکو ضربه پنالتی را زد و تبدیل به گل کرد.

در ادامه و در نیمه دوم نیز یک پنالتی دیگر روی خلاقیت انکونکو برای چلسی بدست آمد اما اینبار برخلاف موقعیت نیمه اول، نونی مادوئکه پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد تا چلسی سه بر صفر مقابل حریف مکزیکی به برتری برسد.

انزو مارسکا پس از بازی در مورد این موضوع صحبت کرد و گفت: بله در مورد پنالتی اول من تصمیم گرفتم که انکونکو پنالتی را بزند. مادوئکه قصد داشت پنالتی را بزند اما به آدارابیویو گفتم که به انکونکو بگوید که باید او پنالتی را بزند و او ضربه رو زد و گل شد. متوجه علاقه مادوئکه و دیگر بازیکنان برای گلزنی هستم مطمئنا در طول بازی‌ها امکان دارد بگم بازیکن دیگری پنالتی را بزند اما من تصمیم می‌گیرم که پنالتی زن تیم کی باشد و برای من با برگشت کول پالمر او پنالتی زن اول تیم است.

کول پالمر ستاره چلسی در حال حاضر در استراحت پس از جام ملت‌های اروپا به سر می‌برد و با توجه به شایعات انتظار می‌رود این بازیکن در اردوی پیش فصل چلسی در آمریکا حضور نداشته باشد و پس از بازگشت تیم به لندن به اردوی آبی‌ها اضافه شود.

۱۴۲۸