هافبک جوانی که سورپرایز فلیک در فصل جدید خواهد بود

هافبک جوانی که سورپرایز فلیک در فصل جدید خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از بازیکنان موثر بارسلونا در نخستین بازی این تیم در اردوی پیش فصل، پابلو توره بود، بازیکنی که انتظار می‌رود در فصل پیش رو فرصت زیادی برای بازی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک در بدو ورودش به بارسلونا با معضل مصدومیت روبه‌رو شد. او در حال حاضر چند بازیکن موثر خود را برای شروع کار با بارسلونا در اختیار ندارد. پابلو گاوی، رونالد آرائوخو، پدری گونزالس و فرنکی دی یونگ از جمله مصدومان سرشناس بارسلونا در حال حاضر هستند. با توجه به شرایط اقتصادی بارسا، آن‌ها توانایی خرید بازیکن جانشین برای نیم‌فصل اول ندارند و هانسی فلیک باید به دارایی‌های تیمش قانع باشد.

اما پابلو توره و چند بازیکن جوان بارسلونا در اولین بازی این تیم مقابل منچسترسیتی نشان دادند که می‌توانند آینده درخشانی در پیش داشته باشند. اما شاید پابلو توره بتواند جلوتر از سایر بازیکنان جوان بارسلونا در ترکیب اصلی جای بگیرد. سیستم مورد علاقه فلیک 4-2-3-1 است. این سیستم برای بازیکنی مثل پابلو توره که هافبک پست 10 به حساب می‌آید مناسب است.

با توجه به مصدومیت پدری و حضور فرمین لوپز در مسابقات المپیک، هانسی فلیک بازیکنان زیادی برای بازی دادن در این پست در اختیار ندارد و این یک فرصت طلایی برای پابلو توره به حساب می‌آید. او به خوبی می‌داند که باید از این موقعیت به دست آمده نهایت استفاده را بکند تا جایگاهش در ترکیب اصلی بارسا مستحکم شود.

پابلو توره در سیستم 4-3-3 ژاوی هرناندز جایی نداشت و حالا هانسی فلیک آلمانی می‌تواند یک سکوی پرتاب برای او باشد.

1428