صحبت‌های جالب بادیگارد مسی درباره رابطه‌اش با فوق ستاره آرژانتینی

صحبت‌های جالب بادیگارد مسی درباره رابطه‌اش با فوق ستاره آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی- یاسین چوکو، بادیگارد مشهور لیونل مسی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که رفتار فوق ستاره آرژانتینی با او به شدت دوستانه و خوب است.

به گزارش فوتبالی، در ماه‌های اخیر بادیگارد لیونل مسی در آمریکا خبرساز شد. او همیشه و همه جا فوق ستاره آرژانتینی را همراهی می‌کند و به خوبی وظیفه‌اش را انجام می‌دهد تا خطری مسی را تهدید نکند. او حتی زمانی که مسی درون زمین مشغول فوتبال بازی کردن است هم در کنار خط مراقب است تا جیمی جامپ‌ها و دیگر عوامل خارجی سلامت اسطوره فوتبال آرژانتین را به خطر نیاندازند.

او حالا در آخرین مصاحبه خود از رفتار دوستانه مسی تعریف کرد. یاسین چوکو در همین رابطه گفت: «من هرگز احساس نکردم بادیگارد مسی هستم، بلکه همیشه فکر می‌کنم با او دوست هستم. ما زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم و مشغول گفتگو هستیم. او خیلی اوقات مرا برای صرف نهار به خانه‌اش دعوت می‎‌کند و رفتار دوستانه‌ای با من دارد. به یاد دارم زمانی که برنده توپ طلا شده بود در هواپیما از من خواست تا توپ طلا را از دست او بگیرم. من تصور کردم که می‌خواهد از آن مراقبت کنم، اما بعد او به خانواده‌اش گفت یاسین حالا برنده توپ طلا است، او را تشویق کنید چون بهترین بادیگارد جهان است.»

او در ادامه گفت: «من دیگر خودم را جزوی از خانواده مسی می‌دانم. من وظیفه دارم تا هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روانی از او محافظت کنم. مسی به من اعتماد زیادی دارد و من هم سعی می‌کنم تا به او کمک کنم.»

1428