تمرینات تیم ملی نوجوانان در اردبیل پیگیری شد

تمرینات تیم ملی نوجوانان در اردبیل پیگیری شد

پایگاه خبری فوتبالی- تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان در اردوی اردبیل پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان به میزبانی اردبیل  از ۸ مرداد آغاز شده و سرمربی، کادرفنی و بازیکنان این تیم از میزبانی، امکانات و آب هوای این شهر رضایت کامل دارند.

دومین تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان نوجوان در جریان این اردو هم با حضور مسئولان و اهالی رسانه این استان زیرنظر اعضای کادرفنی پیگیری شد.

عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی نوجوانان درمورد این اردو تصریح کرد: اقدامات صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل برای فراهم کردن شرایط خوب این اردو قابل قدردانی است. حدود ۴۴ فوتبالیست نوجوان در اردوی اردبیل حضور دارند و پس از آن، ۲۵ نفر برای حضور در مسابقات کافا انتخاب می شوند.

صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: ملی پوشان نوجوان در ورزشگاه تختی و زمین چمن صدا و سیمای مرکز اردبیل تمرینات خودرا پشت سر می‌گذارند و تمرینات بدنسازی این تیم هم در پایگاه قهرمانی شهید جدی اردبیل انجام می‌شود.

وی افزود: قرار است در این اردو تیم ملی نوجوانان چند بازی دوستانه هم برگزار کند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: باتکمیل زیرساخت‌ها و باتوجه به آب و هوای مناسب، اردبیل می‌تواند میزبان اردوی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، تیم‌های لیگ برتر و سایر لیگ های کشور باشد.

این اردو تیم نوجوانان تا ۱۶مرداد ادامه دارد.

1999