علت عدم تمایل هافبک انگلیسی چلسی به اتلتیکو مادرید مشخص شد

علت عدم تمایل هافبک انگلیسی چلسی به اتلتیکو مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- کانر گلگر، هافبک انگلیسی چلسی مورد توجه اتلتیکو مادرید قرار گرفته اما تصمیم دارد در شهر لندن بماند و منتظر پیشنهاد تاتنهام است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی اتلتیکو مادرید در تابستان امسال، کانر گلگر است. مدیران روخی بلانکو سعی دارند تا خط هافبک تیمشان را برای فصل پیش رو تقویت کنند و گلگر هم یکی از گزینه‌های آن‌ها برای تقویت کمربند خط میانی به شمار می‌رود. چلسی می‌خواهد این بازیکن را در تابستان امسال به فروش برساند و از این طریق ویکتور اوسیمن را به خدمت بگیرد، اما ترجیح می‌دهد این بازیکن راهی یک تیم انگلیسی نشود. به همین خاطر، در هفته‌های اخیر مذاکرات خوبی با اتلتیکو مادرید داشتند.

به نقل از فابریزیو رومانو، چلسی و اتلتیکو مادرید بر سر مبلغ 40 میلیون یورو به توافق رسیدند و حالا گلگر باید تصمیم بگیرد. او در چند روز آینده تصمیم نهایی خود را اعلام می‌کند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن دوست ندارد از شهر لندن خارج شود و می‌خواهد در شهر خودش بماند.

به گزارش گابریله مارکوتی، خبرنگار رسانه ESPN، کانر گلگر مردی خانواده‌دوست است و نمی‌خواهد بر خلاف میل خانواده خود عمل کند. لندن یک شهر رویایی برای او به حساب می‌آید و گلگر مثل دکلان رایس می‌خواهد در همین شهر بماند. چلسی دوست دارد گلگر را به یک تیم غیرانگلیسی بفروشد، اما گلگر همچنان امیدوار است تا پیشنهاد تاتنهام از راه برسد. او همچنین از پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیران چلسی ناامید شده است.

1428