عکس؛ ستاره سابق دورتموند و پوشیدن پیراهن فن‌دایک

عکس؛ ستاره سابق دورتموند و پوشیدن پیراهن فن‌دایک

پایگاه خبری فوتبالی - متس هوملس مدافع سابق دورتموند تصویری از خودش در تعطیلات منتشر کرد که پیراهنی که بر تن دارد، بسیاری از هواداران را شگفت زده کرده است. 

به گزارش فوتبالی، هوملس پس از اتمام قراردادش با دورتموند از این تیم جدا شد و در حال حاضر بدون تیم است. شمار زیادی از تیم های لیگ انگلیس با این بازیکن تماس گرفته اند و شایعاتی در مورد تمایل رئال مادرید به قرارداد کوتاه مدت با او مطرح شده است.  در حال حاضر به نظر می رسد که بولونیا پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یکی از مقاصد احتمالی هوملس باشد هر چند که این بازیکن هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده است.

هوملس در روز سه شنبه تصویری از خودش در یک زمین فوتبال منتشر کرد که نکته عجیب مربوط به پیراهنی است که به تن کرده است.  در حقیقت هوملس، پیراهن خارج از خانه لیورپول با اسم و شماره ویرجیل فن دایک مدافع هلندی را به تن دارد.

در واقع این پیراهن مربوط به فصل 19-2018 است که هوملس در آن زمان در بایرن مونیخ بازی می کرد و در پایان بازی باواریایی ها و لیورپول تصمیم گرفت که پیراهن فن دایک را برای یادگاری از او بگیرد و این دو ستاره پیراهنشان را با همدیگر معاوضه کردند. یک کاربر در اینستاگرام در مورد این تصویر نوشته است :" بهترین مدافع میانی پیراهن بهترین مدافع میانی را به تن کرده است." و دیگری نوشته است:" تو خودت بهترین هستی متس." 

4125