مقصد غیرمنتظره برای مربی منچستریونایتد

مقصد غیرمنتظره برای مربی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - استیو مک کلارن از کادر فنی اریک تن هاگ در منچستریونایتد شد تا هدایت تیم ملی جاماییکا را به عنوان سرمربی به عهده بگیرد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال جاماییکا اعلام کرد که مک کلارن 63 ساله هدایت این تیم را به عهده گرفته است. این مربی انگلیسی جایگزین هیمیر هالگریمسون شد که پس از عملکرد ضعیف جاماییکا در مرحله گروهی کوپا آمریکا 2024 برکنار شده بود. 

در ابتدا خبری منتشر شد که مک کلارن به همراه اریک تن هاگ و شیاطین سرخ برای تور پیش فصل به آمریکا سفر نکرده است چرا که پایش را جراحی کرده و در شرایط مناسب برای سفر نبوده است.  در حقیقت پس از ملحق شدن رود فن نیستلروی و رنه هاکه به کادر فنی تن هاگ، نقش مک کلارن تغییر کرده بود و از کمک مربی به مربی تیم بزرگسالان تغییر سمت داده بود. 

حالا مک کلارن باید خود را برای دوران جدیدش در جاماییکا آغاز کند. این تیم در بازیهای لیگ ملت های کونکاکاف باید به مصاف کوبا و هندوراس برود.  مک کلارن از مربیان باتجربه فوتبال انگلیس به شمار می رود که تجربه فعالیت در میدلزبورو، تیم ملی انگلیس، توئنته، ولفسبورگ، ناتینگام فارست، دربی کانتی، نیوکاسل، دربی کانتی و کوئینز پارک رنجرز را در کارنامه اش دارد.  در حقیقت بزرگترین لحظه مربیگری او مربوط به دوران کوتاهش در تیم ملی انگلیس بود.

4125