علیپور و یک هدف بزرگ؛ رسیدن به شهریار و کریم و طارمی! (عکس)

علیپور و یک هدف بزرگ؛ رسیدن به شهریار و کریم و طارمی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- علی علیپور امیدوار است در لیگ بیست و چهارم عملکرد چشمگیری در خط حمله پرسپولیس داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، علیپور که در حضور 7 ساله خود در پرسپولیس به دستاوردهای زیادی از جمله 4 قهرمانی در لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 رسید حالا بار دیگر به تیم سابق خود بازگشته و بعد از 4 سال بازی در فوتبال پرتغال سعی دارد دوباره به یک ستاره ارزشمند در لیگ برتر بدل شود.

علیپور که در دوره اول حضور خود در پرسپولیس موفق شد 72 مرتبه برای این تیم در رقابت‌های مختلف گلزنی کند هم‌اکنون نام خود را در جمع پنج گلزن برتر تاریخ قرمزها می‌بیند و با زدن تنها 3 گل دیگر می‌تواند شرایط خود را بهبود ببخشد و با گذر از مرحوم صفر ایرانپاک به رده سوم این رده‌بندی صعود کند. 

با این حال شاید مهم‌ترین هدف علیپور در لیگ بیست و چهارم چیز دیگری باشد. او که بعد از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس توانست بیش از پیش شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد و به مرد اول خط آتش قرمزها بدل شود در لیگ هفدهم موفق شد با زدن 19 گل عنوان آقای گلی مسابقات را از آنِ خود کند و به اصطلاح صاحب کفش طلا شود. علیپور اگر بتواند همان کیفیت سال‌های قبل خود در پرسپولیس را در فصل جاری تکرار کند کسب مجدد عنوان آقای گلی برای او دور از دسترس نخواهد بود و این مهاجم 28 ساله با رسیدن به چنین مهمی می‌تواند در ردیف کریم انصاری‌فرد، مهدی طارمی و شهریار مغانلو که دو بار آقای گل لیگ برتر شدند قرار بگیرد.

9098