مدت زمان مصدومیت خرید جدید منچستریونایتد مشخص شد

مدت زمان مصدومیت خرید جدید منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- لنی یورو، مدافع جوان فرانسوی منچستریونایتد در دومین بازی خود برای این تیم دچار مصدومیت شد و حالا باید تا چند هفته یا چند ماه دور از تمرینات و مسابقات باشد.

به گزارش فوتبالی، لنی یورو یکی از خریدهای بزرگ منچستریونایتد در تابستان امسال بود. تا به اینجای پنجره نقل و انتقالاتی، این بازیکن گران‌ترین بازیکن تابستان امسال بوده است و حالا باید دید آیا این مدافع جوان ارزش این هزینه را داشت یا خیر؟ او در نخستین دیدار دوستانه خود برای منچستریونایتد مقابل گلاسکو رنجرز درخشان ظاهر شد و هواداران منچستریونایتد را به آینده خود امیدوار کرد.

اما در دومین بازی دوستانه‌ای که برای منچستریونایتد به میدان رفت، در مقابل آرسنال دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. او خیلی زود پس از پیوستن به منچستریونایتد دچار مصدومیت شد تا برای انجام نخستین بازی رسمی‌ای برای منچستریونایتد بیشتر از حد انتظارش صبر کند. به نقل از نشریه سان، لنی یورو سه بازی نخست منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس را از دست داده است.

به گزارش کریس ویلر از نشریه دیلی میل و همچنین فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس دنیای فوتبال، منچستریونایتد می‌خواهد آزمایشات بیشتری روی پای مصدوم یورو انجام شود تا مصدومیت او به صورت دقیق تشخیص داده شود. در باشگاه این ترس وجود دارد که استخوان کف پای این مدافع جوان شکسته باشد. اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد، یورو باید 2 ماه از میادین دور باشد و این یعنی تقریبا نصف نیم‌فصل نخست را از دست داده است. باید منتظر ماند و دید آزمایشات بیشتر چه چیزی را نشان می‌دهند.

1428