اتلتیکو مادرید به دنبال جذب مدافع فرانسوی بارسلونا

اتلتیکو مادرید به دنبال جذب مدافع فرانسوی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا که این روزها در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته، ممکن است راهی اتلتیکو مادرید شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا این روزها شدیدا به یک فروش فوری یک بازیکن نیاز دارد. آن‌ها سعی دارند تا نیکو ویلیامز یا دنی اولمو را در تابستان امسال به خدمت بگیرند و در صورتی می‌توانند این معامله‌ها را به سرانجام برسانند که حداقل یک فروش داشته باشند. در حال حاضر هیچ بازیکنی از بارسلونا با پیشنهاد جدی از سوی دیگر باشگاه‌ها مواجه نشده است، اما ممکن است در روزهای آینده اخباری مبنی بر فروش بازیکن توسط بارسا به گوش برسد.

ویتور روکی، رافینیا و ایلکای گوندوغان از جمله بازیکنانی هستند که این روزها صحبت‌هایی در خصوص جدایی‌شان از بارسلونا شنیده می‌شود. هیچکدام از این بازیکنان حاضر به ترک بارسلونا نیستند و می‌خواهند به کار در این باشگاه ادامه دهند. یکی دیگر از بازیکنانی که ممکن است در ادامه پنجره نقل و انتقالات به فروش برسد، کلمنت لنگله فرانسوی است. این مدافع دستمزد بالایی دریافت می‌کند و تبدیل به یک دردسر برای بارسلونا شده است.

به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، علاقه اتلتیکو مادرید به کلمنت لنگله جدی است. به گزارش رسانه اسپانیایی اسپورت، اتلتیکو تمایل دارد کلمنت لنگله را به خدمت بگیرد، اما آن‌ها تنها انتقال آزاد یا قرضی را می‌پذیرند. اتلتیکو مادرید برای تقویت خط دفاعی خود داوید هانکو اسلواکیایی را زیر نظر داشت، اما به نظر می‌رسد که مدیران روخی بلانکو به توافقات نهایی با این بازیکن نرسیدند. کلمنت لنگله جانشین ماریو هرموسو در ترکیب اتلتی خواهد شد.

1428