رسمی؛ بازیکن صربستانی به میلان پیوست

رسمی؛ بازیکن صربستانی به میلان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه میلان برای تقویت خط دفاعی خود برای فصل جدید، دست به یک خرید جدید زد و استراهینیا پاولوویچ را از تیم سالزبورگ خریداری کرد.

به گزارش فوتبالی ، میلان با هدایت پائولو فونسکا به دنبال موفقیت در فصل جدید است و حالا در تابستان خودش را تقویت می کند. میلانی ها چند ساعت دیگر قرار است که در یک بازی دوستانه در آمریکا به مصاف رئال مادرید بروند. حالا باشگاه میلان خبر رسمی خرید استراهینیا پاولوویچ را اعلام کرده است. این بازیکن اهل کشور صربستان است و یک مدافع است. او متولد سال 2001 است و به این ترتیب تنها 23 سال سن دارد و یک مدافع آینده دار به حساب می آید.

استراهینیا پاولوویچ یک قرارداد چهار ساله با میلان بسته است. البته قرارداد او به شکلی است که به مدت یک فصل دیگر هم امکان تمدید دارد. در واقع این بازیکن می تواند تا سال 2029 در میلان بماند و به کار خود ادامه بدهد. این بازیکن صربستانی از سال 2022 بود که به تیم ردبول سالزبورگ در فوتبال اتریش پیوست و توانست در این تیم قهرمانی در رقابت های لیگ اتریش را تجربه کند.

استراهینیا پاولوویچ یک بازیکن ملی پوش است. او 38 بازی برای تیم ملی صربستان انجام داده و در این بازی ها چهار گل به ثمر رسانده است.

1470