عزت‌اللهی، غایب بزرگ شباب‌الاهلی مقابل سپاهان

عزت‌اللهی، غایب بزرگ شباب‌الاهلی مقابل سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- سعید عزت‌اللهی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در پلی‌آف لیگ نخبگان مقابل سپاهان همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه شباب‌الاهلی امارات فصل گذشته در لیگ این کشور به مقام نایب قهرمانی رسید و سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان را به دست آورد. این تیم در حالی باید 6 روز دیگر مقابل سپاهان به میدان برود که هم اکنون دو بازیکن ایرانی یعنی سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون را در اختیار دارد.

در شرایطی که تقابل آزمون و عزت‌اللهی با سپاهان، یکی از جذابیت‌های بازی هفته آینده دو تیم خواهد بود اما امروز مشخص شد که یکی از دو بازیکن ایرانی حاضر در شباب‌الاهلی یعنی سعید عزت‌اللهی قطعا به بازی مقابل سپاهان نخواهد رسید و غایب بزرگ این دیدار خواهد بود.

عزت‌اللهی، در اواخر فصل گذشته لیگ امارات دچار مصدومیت شد و چند بازی آخر شباب‌الاهلی را از دست داد و هنوز شرایط بازی پیدا نکرده است.

عزت‌اللهی در خصوص آخرین وضع مصدومیت خود به خبرگزاری ایرنا گفته: «مراحل درمان خود را سپری کرده‌ام اما متأسفانه نمی‌توانم شباب الاهلی را مقابل سپاهان همراهی کنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانم در ترکیب شباب الاهلی قرار بگیرم. ضمن اینکه امید دارم با رسیدن به آمادگی کامل و در صورت صلاحدید کادرفنی بتوانم در اردوی شهریورماه تیم ملی شرکت کنم.»

پلی‌آف لیگ نخبگان بین سپاهان و شباب‌الاهلی، سه‌شنبه 16 مرداد در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد. این دو تیم پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا (سال ۲۰۱۴) دو بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم سپاهان یک تساوی و یک شکست بوده است.

7474