توافق نهایی پرسپولیس با دروازه‌بان الجزایری؛ جانشین بیرانوند پیدا شد!

توافق نهایی پرسپولیس با دروازه‌بان الجزایری؛ جانشین بیرانوند پیدا شد!

پایگاه خبری فوتبالی – قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با الکسیس گوئندوز به توافق رسیده و این بازیکن در لیگ بیست‌وچهارم پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم دست به یک اقدام عجیب زد و دوباره قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و درنهایت با عقد قراردادی به تراکتور ملحق شود.

رضا درویش پس از جدایی علیرضا بیرانوند جستجو خود برای یافتن جانشین این دروازه‌بان را آغاز کرد و حالا و بعد از مطرح شدن اسم کلی گزینه داخلی و خارجی، نهایتا با الکسیس گوئندوز به توافق رسیده است. گوئندوز 28 سال سن دارد و در ترنسفرمارکت 500 هزار یورو می‌ارزد. این دروازه‌بان الجزایری بیشتر دوران فوتبال خود را در فرانسه گذرانده و اکنون از باشگاه بلوزداد الجزایر به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ملحق خواهد شد.

مدیریت پرسپولیس طبق ادعای یکی از روزنامه‌ها برای جذب این بازیکن، 800 هزار دلار هزینه کرده و الکسیس گوئندوز به‌زودی برای شرکت در تمرینات قرمزها راهی ترکیه می‌شود. طبق شنیده‌ها قرارداد این دروازه‌بان دو ساله است و باید دید او در لیگ بیست‌وچهارم چه عملکردی دارد و می‌تواند جانشین مناسبی برای علیرضا بیرانوند باشد یا نه.

5793