عکس روز؛ دیوار بتنی تراکتور مقابل دروازه بیرانوند!

عکس روز؛ دیوار بتنی تراکتور مقابل دروازه بیرانوند!

پایگاه خبری فوتبالی - دراگان اسکوچیچ مدافعان باتجربه و نامداری برای فصل آتی در اختیار دارد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور این روزها با دراگان اسکوچیچ در پایتخت ترکیه و در شهر آنکارا مشغول به تمرین است تا آماده‌سازی مناسبی برای فصل آتی لیگ برتر داشته باشد. تی‌تی‌ها دیروز قرار بود بازی دوستانه‌ای با آدانا دمیر اسپور ترکیه داشته باشند که پس از لغو این مسابقه، یک بازی درون تیمی برگزار کردند.

با اینکه لیست نفرات تراکتور در بخش تهاجمی، با نبود مهاجم نوک تراز اول روبه‌روست اما تی‌تی‌ها در فاز دفاعی یکی از خوشبخت‌ترین تیم‌ها هستند و نفرات نامداری در اختیار دارند. بازیکنانی که تا حد زیادی خیال اسکوچیچ را با حضور علیرضا بیرانوند در درون دروازه راحت خواهد کرد.

در یکی از تصاویری که رسانه رسمی تراکتور از تمرینات این تیم در ترکیه منتشر کرده، چهار بازیکن نامدار خط دفاعی پرشورها دیده می‌شوند. دانیال اسماعیلی‌فر خرید جدید این تیم در دفاع راست، شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی در خط میانی و محمد نادری در پست دفاع چپ که همگی از بازیکنان شناخته شده فوتبال ایران هستند.

البته گفته می‌شود تراکتور حداقل یک خرید در پست دفاع میانی خواهد داشت تا اسکواد این تیم در فاز تدافعی کامل‌تر شود.

از محمدحسین مرادمند و عارف غلامی به عنوان گزینه‌های تراکتور برای اضافه شدن به خط دفاعی این تیم نام برده شده و باید دید کدام یک از این دو مدافع - هر دو نفر سابقه بازی برای استقلال را دارند - راهی تبریز خواهند شد.

1997