کار راحت‌تر ریکی آلوز برای هت‌تریک در عنوان بهترین مهندس لیگ!

کار راحت‌تر ریکی آلوز برای هت‌تریک در عنوان بهترین مهندس لیگ!

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو آلوز در سومین فصل حضورش در لیگ برتر به دنبال سومین عنوان پیاپی برترین پاسور فصل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو آلوز کاپیتان دوم تراکتوری هاست که سومین فصل متوالی حضورش در لیگ برتر ایران را تجربه خواهد کرد. بازیکنی که از لیگ قزاقستان به ایران آمد و درخشش بی‌نظیری در دو فصل اخیر داشته و از محبوبیت بسیار بالایی بین تی‌تی‌ها برخوردار است.

ریکاردو که در طی دو سال اخیر توانسته عنوان برترین پاسور فصل را از آن خود کند، برای سال سوم هم تلاش خواهد کرد تا این جایگاه را حفظ کند و البته حمله‌ای هم به تصاحب رکورد بیشترین تعداد پاس گل ارسالی در طول یک فصل خواهد داشت.

به نظر می‌رسد ستاره پرتغالی برای کسب این مهم، کار راحت تری هم در پیش دارد چرا که تراکتور در فاز تهاجمی با اضافه شدن ستاره‌ای همچون مهدی ترابی شکل خطرناک‌تری هم به خود گرفته و شاید تنها نقیصه این تیم در حال حاضر نبود مهاجم تراز اول باشد که مدیران تراکتوری سخت به دنبال اضافه کردن حداقل یک مهاجم خارجی در روزهای آتی به اردو هستند.

باید دید ریکی آلوز در سال سوم حضورش و در کار با سومین سرمربی مختلف پس از قربان بردیف و پاکو خمز، چه عملکردی از خود نشان خواهد داد و خواهد توانست همچون دو فصل اخیر ستاره اصلی پرشورها باشد یا نه.

1997