بارسلونا در انتظار پیشنهاد نجومی از سوی نایکی

بارسلونا در انتظار پیشنهاد نجومی از سوی نایکی

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا انتظار دارد تا کمپانی نایکی به زودی پیشنهاد خودش را برای تمدید قرارداد افزایش دهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا سال‌ها است که با کمپانی تولید البسه نایکی هم‌کاری می‌کند. این شرکت آمریکایی یکی از همراهان ثابت باشگاه بارسلونا در این سال‌ها بوده و پیراهن‌های خاطره‌انگیزی را برای هواداران این باشگاه طراحی کرده است. اما اخیر روابط میان بارسلونا و نایکی تیره و تار شد و بارسا تا آستانه امضای قرارداد با یک شرکت تولید البسه ورزشی دیگر هم پیش رفت، اما حالا به نظر می‌رسد که اختلافات کنار گذاشته شده و نایکی به زودی یک پیشنهاد بهبودیافته ارائه خواهد کرد.

خوان لاپورتا، ریاست باشگاه بارسلونا در این رابطه گفت: «ما در حال مذاکره با نایکی هستیم تا وضعیت اقتصادی خود را بهتر کنیم.» این یعنی دو طرف به مذاکرات بازگشته‌اند و امیدواری زیادی نسبت به توافق دوباره میان بارسلونا و نایکی وجود دارد. کمپانی پوما آماده بود تا در صورت عدم توافق نایکی، تولید البسه بارسلونا را بر عهده بگیرد.

به نقل از فرناندو پولو، بارسلونا انتظار دارد تا به زودی نایکی با یک پیشنهاد بهبودیافته به میز مذاکره برگردد. پیشنهاد اولیه کمپانی نایکی، پرداخت مبلغ 95 میلیون یورو در سال به اضافه میلیون یورو پاداش بود، اما این پیشنهاد مورد پذیرش مدیران بارسلونا قرار نگرفت. حالا شنیده می‌شود که نایکی قصد دارد این پیشنهاد را به مبلغ سالیانه 115 میلیون یورو افزایش دهد. نایکی انتظار دارد تا در صورت ارائه این پیشنهاد، بارسلونا شکایت‌های حقوقی خود علیه نایکی را پس بگیرد. اگر چنین پیشنهادی از راه بارسد بارسلونا با آن موافقت خواهد کرد.

1428