درآمد یک میلیون یورویی گل‌گهر از لژیونر شدن سحرخیزان

درآمد یک میلیون یورویی گل‌گهر از لژیونر شدن سحرخیزان

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه گل‌گهر از انتقال سعید سحرخیزان به اورنبورگ روسیه، مبلغ یک میلیون یورو درآمدزایی داشته است.

به گزارش فوتبالی، سعید سحرخیزان مهاجمی است که دو فصل پیش در هوادار چهره شد تا گل‌گهر، وی را ابتدای فصل گذشته به خدمت بگیرد. مهاجم ۲۱ ساله در سیرجان برای تیم جدیدش درخشید و بهترین مهاجم مارینوس اوزونیدیس و یکی از بهترین‌های لیگ برتر بود تا حتی نظر مثبت امیر قلعه‌نویی برای دعوت به تیم ملی را هم جلب کند.

این مهاجم جوان و بلند قامت پس از پایان فصل مورد توجه باشگاه اورنبورگ روسیه قرار گرفت. تیمی که محمد قربانی را فصل گذشته به خدمت گرفته بود و این بار دست روی مهاجم گل گهر گذاشت و با پرداخت مبلغی قابل توجه، کاری کرد که باشگاه سیرجانی، مشکلی برای صدور رضایتامه این بازیکن نداشته باشد.

موضوعی که محمد اسفندیارپور، مدیرعامل گل‌گهر هم تاییدش کرده است: «رقم خوبی بود و حدود یک میلیون یورو ترانسفر شد و نشان داد این اتفاقات می‌تواند برای جوان‌ها بیفتد اگر به آن‌ها بها داده شود و امثال سعید سحرخیزان در این فوتبال کم نیست.»

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که سحرخیزان تنها بازیکنی نیست که گل گهر بابت صدور رضایتنامه‌اش کسب درآمد کرده و این باشگاه از فروش سامان فلاح به استقلال هم پول خوبی وارد حسابش کرده است. حداقل که مالک باشگاه نساجی چنین نظری دارد و مدعی است که استقلال برای رضایتنامه این بازیکن، 47 میلیارد تومان به باشگاه سیرجانی پرداخت کرده است.

1997