جنگ پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ بر سر وینگر ۱۸ ساله رن ادامه دارد

جنگ پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ بر سر وینگر ۱۸ ساله رن ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- پروسه انتقال وینگر جوان فرانسوی به بایرن مونیخ فعلا متوقف شده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو تصمیم بایرن مونیخ برای انتقال دزیره دوئه فعلا به تعویق افتاده است و اکنون او کاملا روی المپیک ۲۰۲۴ و تیم ملی فوتبال فرانسه تمرکز کرده است و این درحالی است که پاری سن ژرمن همچنان به سختی تلاش میکند و به جذب او امیدوار است و لوئیس کامپوس و ناصر الخلیفی روی این پروسه کار میکنند.

پس از تصمیم ژاوی سیمونز برای ادامه همکاری با لایپزیگ باشگاه بایرن مونیخ همچنان میخواهد دوئه را جذب کند اما مشکل این است که هیئت نظارت بر نقل و انتقالات باشگاه بایرن مونیخ در حال حاضر می تواند از انتقال ۵۵ تا ۶۰ میلیون یورویی جلوگیری کند زیرا هنوز هیچ فروشی در باشگاه تاکنون انجام نشده است ولی مدیران بایرن مونیخ به دنبال راه حل های مشخصی برای این انتقال هستند.

روش پاری سن ژرمن برای جذب دزیره دوئه این نیست که به سادگی از بایرن مونیخ پیشی بگیرد و این مسئله که قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه به تیم رن پیشنهاد بیشتری نسبت به بایرن مونیخ داده تکذیب شده و پاری سن ژرمن امیدوار است با ۶۰ میلیون یورو برای جذب وینگر فرانسوی به توافق برسد. ناصر الخلیفی قبلاً مستقیماً به مذاکرات جذب این بازیکن وارد شده است و بر اهمیت او و تمایل پاری سن ژرمن برای ایجاد یک ترکیب جوان فرانسوی تأکید کرده است.

۱۰۰۹