گاریدو به فکر فرو رفت؛ پرسپولیس و 3 جای خالی بزرگ!

گاریدو به فکر فرو رفت؛ پرسپولیس و 3 جای خالی بزرگ!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس هنوز نتوانسته برای سه بازیکن اصلی خود که به تازگی جدا شده‌اند جانشینی پیدا کند!

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که در تیرماه با یک زلزله ویران‌کننده روبه‌رو شد و به یکباره 7 بازیکن خود را به دلایل مختلف اعم از مشکلات مالی و مساله سقف بودجه از دست داد فعلا موفق نشده خلا 3 پست اصلی خود را پر کند که همین مهم‌ترین عامل نگرانی هواداران در این روزهای منتهی به شروع لیگ بیست و چهارم است.

قرمزها تاکنون در نقل و انتقالات حضور پررنگی نداشته‌اند و به جز جذب علی علیپور، فرشاد احمدزاده و ایوب العلمود چند بازیکن جوان و آینده‌دار را به خدمت گرفته‌اند که در قیاس با نفرات جدا شده، این میزان تلاش هرگز برای هواداران راضی‌‌کننده نیست. 

گاریدو که چندی پیش در مصاحبه خود با خبرنگاران عنوان کرد که پرسپولیس باید بازیکن باکیفیت جذب کند حالا باید در اردوی ترکیه علاوه بر تمرین دادن به بازیکنان به فکر پر کردن خلا تیمش در سه پست باشد. 

آن‌ها هنوز جانشینی برای بیرانوند پیدا نکرده‌اند؛ هرچند که صحبت‌های ضد و نقیضی درباره جذب یک دروازه‌بان 28 ساله و الجزایری توسط مدیران پرسپولیس به گوش می‌رسد. همچنین مدافع چپی هم توسط پرسپولیسی‌ها جذب نشده و جدایی عبدالکریم حسن هنوز با خرید جدیدی پوشش داده نشده و از همه مهم‌تر، نبود یک وینگر خلاق و طراح در حد و اندازه‌های مهدی ترابی که فصل گذشته بیشترین رقم قرارداد را با پرسپولیس داشت گاریدو را حسابی به فکر فرو برده است.

9098