بدن عضلانیِ سروش رفیعی؛ من خیلی سرحالم!

بدن عضلانیِ سروش رفیعی؛ من خیلی سرحالم!

پایگاه خبری فوتبالی- سروش رفیعی در تمرینات پرسپولیس نشان داده که هنوز هم بدن ایده‌آلی دارد و حسابی خود را آماده نگه داشته است.

به گزارش فوتبالی، سروش رفیعی که با پیراهن پرسپولیس به افتخارات زیادی رسیده و موفق به کسب 4 قهرمانی در لیگ برتر شده هنوز که هنوز است عضلات خوش‌فرمی دارد و همچنان استایل خوب خود را حفظ کرده و از این لحاظ در بین هم‌تیمی‌ها خود سرآمد است. او در سالیان اخیر همیشه از این ویژگی خودش محافظت کرده و از آن دست بازیکنانی است که علاوه بر فوتبال به پرورش اندام و به زبان ساده بدنسازی سفت و سخت هم اهمیت زیادی می‌دهد.

سروش رفیعی که همواره در پایان بازی‌های پرسپولیس سعی می‌کند احترام خبرنگاران را حفظ کند و با ادبیات محترمانه‌اش خود پاسخگوی سوالات آن‌ها باشد در تلاش است به روزهای اوج خود بازگردد وعملکرد نه‌چندان خوب فصل قبل خود را حداقل از بعد آماری بهبود ببخشد.

این هافبک 34 ساله که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد تیم‌های زیادی را در دوران حرفه‌ای خود عوض کرده و بازی برای تیم‌های مختلفی اعم از فولاد، تراکتور، سپاهان، شهرخودرو و حتی فجر را تجربه کرده که همین نشان می‌دهد بازیکن فوق‌العاده باتجربه‌ای است.

9098