اشتیاق فراوان ستاره ایتالیایی برای پیوستن به آرسنال

اشتیاق فراوان ستاره ایتالیایی برای پیوستن به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال فاش کرد ریکاردو کالافیوری از قبل برای پیوستن به این باشگاه لندنی متقاعد شده بود.

به گزارش فوتبالی، مدفع 22 ساله ایتالیایی روز گذشته از بولونیا به آرسنال پیوست. توپچی های لندن با احتساب پاداش ها قرار است چیزی در حدود 42 میلیون پوند به باشگاه ایتالیایی پرداخت کنند. کالافیوری پس از عقد قرارداد با آرسنال سریعاً راهی آمریکا شد تا در تور پیش فصل این تیم حضور داشته باشد. 

به نقل از سایت گل، وقتی از میکل ارتتا پرسیده شد که بیشتر تحت تاثیر چه چیزی از کالافیوری قرار گرفته، گفت: "وقتی یک یا دو بار با او صحبت کردم، فهمیدم اشتیاق زیادی برای پیوستن به آرسنال ندارد. حتی وقتی که مطمئن نبودم بتوانیم او را بخریم یا نه، ریکاردو به من گفت: 'به من خبر بدهید که چه زمانی آماده هستید. من وسایلم را جمع کرده ام و فقط می خواهم به آرسنال بیایم.' این کلماتی بود که از دهان کالافیوری بیرون آمد. وقتی شما چنین احساسی دارد، باعث بهتر شدن خودتان و تیم می شوید. خوشحالم که چنین بازیکنی را به خدمت گرفته ایم."

آرسنال بامداد روز پنج شنبه در دیداری دوستانه به مصاف لیورپول خواهد رفت و هنوز بازی کردن کالافیوری در این بازی مشخص نیست.

4416