بازیکنی که دوست دارد دوباره به بارسلونا برگردد

بازیکنی که دوست دارد دوباره به بارسلونا برگردد

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر ژائو فلیکس در اتلتیکو مادرید حضور دارد و تمرینات خود را با این تیم استارت زده است اما به نظر می رسد که دوست دارد دوباره به بارسلونا برگردد.

به گزارش فوتبالی ، ژائو فلیکس فصل گذشته را به طور قرضی در بارسلونا حضور داشت. هواداران بارسلونا چندان از عملکرد او رضایت نداشتند اما خود او دوست دارد که دوباره به بارسلونا برگردد و در جمع آبی و اناری پوشان به میدان برود.

گفته شده است که استون ویلا مشتری شماره یک ژائو فلیکس است. نام بنفیکا هم پیرامون ژائو فلیکس مطرح شده است اما خود این بازیکن پرتغالی می خواهد دوباره به بارسلونا برگردد. خوان لاپورتا و مدیران بارسلونا فعلا درگیر این هستند که بازیکنانی مثل دنی اولمو و نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرند و به دنبال جذب ژائو فلیکس نیستند.

باشگاه اتلتیکو مادرید فعلا ژائو فلیکس را نگه داشته است اما از این شرایط که فلیکس به فکر رفتن به بارسلونا است، چندان راضی نیست و همین قضیه می تواند منجر به این شود که دیگو سیمئونه، ژائو فلیکس را تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین کند.

در هر صورت باید دید که چه آینده ای در انتظار این بازیکن پرتغالی خواهد بود. ژائو فلیکس در حال حاضر بیست و چهار سال سن دارد و از لحاظ سن و سال همچنان می تواند آینده درخشانی داشته باشد.

1470