اقدام اتلتیکو مادرید برای جذب ستاره چلسی

اقدام اتلتیکو مادرید برای جذب ستاره چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید در حال مذاکره با چلسی بر سر کانر گلگر است و آبی های لندن مبلغ این هافبک طراح را اعلام کردند.

به گزارش فوتبالی، کانر گلگر در حال نزدیک شدن به درهای خروج از استمفورد بریج است و حالا باشگاه اسپانیایی اتلتیکو مادرید در گفت و گوهای مستقیم با چلسی بر سر این هافبک است. فابریتزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات اعلام کرده که آبی های لندن حاضر هستند در ازای دریافت مبلغی بین 35 تا 40 میلیون یورو، گلگر را به فروش برسانند. 

به نقل از سایت گل، گلگر تنها یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارد و تاد بولی می خواهد یکی از محصولات آکادمی چلسی را به فروش برساند تا سروسامانی به وضع حساب های مالی چلسی بدهد. تاتنهام و استون ویلا دیگر تیم های خواهان گلگر هستند، اما اتلتیکو مادرید، خرید گلگر را در اولویت خود قرار داده و فعلاً پیشتاز این رقابت است. 

گلگر زمانی که 8 سالش بود به چلسی پیوست و تا الان برای این باشگاه توپ زده. هنوز مشخص نیست که آیا خود گلگر راضی به ترک باشگاه کودکی اش و رفتن به اسپانیا هست یا خیر. البته اگر چلسی موفق به فروش گلگر نشود، مجبور هستند سال آینده او را به صورت آزاد از دست بدهند.

4416