رئال مادرید در یک قدمی جذب استعداد 16 ساله ریورپلاته

رئال مادرید در یک قدمی جذب استعداد 16 ساله ریورپلاته

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید بسیار به جذب فرانکو ماستانتونو پدیده 16 ساله آرژانتینی ریورپلاته علاقه مند است و می خواهد از همان فرمولی که برای خرید اندریک استفاده کرد، برای ماستانتونو نیز استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، آ اس مدعی است لوس بلانکوس در رقابت برای خرید استعداد 16 ساله پیشتاز است، اما آن ها قرار است همانطوری که اندریک را به خدمت گرفتند، ماستانتونو را نیز جذب کنند و او را تا یک سال دیگر به ریورپلاته قرض بدهند و سپس زمانی که 18 سالش شد به سانتیاگو برنابئو بیاورند.

غول های آرژانتینی در نظر دارند بند فسخ ماستانتونو را به 45 میلیون یورو افزایش دهند و به نظرشان مبلغ 21 میلیون یورو برای ستاره تیم شان بسیار کم است. قهرمان لالیگا سانتیاگو سولاری، اسطوره رئال مادرید و ریورپلاته را مامور مذاکره با باشگاه آرژانتینی کرده تا هر چه زودتر ماستانتونو را به برنابئو بیاورد. 

ماستانتونو در همین سال برای اولین بار در یک بازی رسمی به میدان رفت و تاکنون در 21 بازی برای ریورپلاته توانسه 3 گل بزند و یک پاس گل بدهد. 

کارلو آنچلوتی و شاگردانش در حال حاضر در آمریکا به سر می برند تا تمرینات پیش فصل خود را انجام دهند. آن ها روز چهارشنبه در شیکاگو به مصاف میلان خواهند رفت.

4416