بازیکنی که رفتن از آرسنال را دو قدم به جلو می‌داند

بازیکنی که رفتن از آرسنال را دو قدم به جلو می‌داند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که اوضاع برای گرانیت در بایرلورکوزن بسیار خوب پیش رفته است و او از شرایطی که دارد راضی است چرا که ترک آرسنال را تصمیم درستی در دوران حرفه ای خود می داند.

به گزارش فوتبالی ، گرانیت ژاکا در تابستان 2023 بود که آرسنال را ترک کرد و راهی بایر لورکوزن شد. گرانیت ژاکا زیر نظر ژابی آلونسو در بایر لورکوزن عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در این تیم در فصلی که گذشت، قهرمان رقابت های بوندسلیگای آلمان و همچنین جام حذفی آلمان شود. بایر لورکوزن در فینال لیگ اروپا مقابل آتالانتا شکست خورد و به این ترتیب بود که به سه گانه نرسید.

به نقل از فابریزیو رومانو، گرانیت ژاکا درباره ترک آرسنال در تابستان گذشته گفت:" رفتن من از آرسنال و انتقال به بایر لورکوزن، یک گام رو به عقب نبود بلکه دو قدم رو به جلو بود! "

گرانیت ژاکا در ادامه درباره این که بایر لورکوزن به چه شکل می تواند درخشش فصل قبل خود را تکرار کند نیز گفت:" باید خیلی بیشتر از فصل قبل تلاش کنیم تا بتوانیم عملکرد درخشانی مثل فصل قبل داشته باشیم."

گرانیت ژاکا بین سال های 2016 تا 2023 در آرسنال حضور داشت و پس از آن راهی بایرلورکوزن شد و عملکرد خوبی در این تیم داشته است.

1470