رسمی؛ مهاجم آرژانتینی یوونتوس به رم پیوست

رسمی؛ مهاجم آرژانتینی یوونتوس به رم پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس سوله بازیکن جوان آرژانتینی که توانایی بازی در پست های هجومی مختلف را دارد، به طور رسمی به تیم آ اس رم پیوست و قرار است که دوران حرفه ای خود را در این باشگاه ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی ، ماتیاس سوله در حال حاضر بیست و یک سال سن دارد و یکی از بازیکنان آینده دار در فوتبال آرژانتین به حساب می آید. این بازیکن به نوعی محصول آکادمی یوونتوس بوده است. او بین سال های 2021 تا 2024 بازیکن یووه بوده است. البته ماتیاس سوله فصل گذشته را به طور قرضی در تیم فروزینونه حضور داشته است.

قرارداد ماتیاس سوله با آ اس رم یک قرارداد پنج ساله است و تا سال 2029 میلادی اعتبار دارد. این بازیکن آرژانتینی قرار است که پیراهن شماره هجده آ اس رم را بر تن کند. ماتیاس سوله در تیم ملی زیر بیست ساله های آرژانتین بازی کرده است اما هنوز در تیم ملی بزرگسالان آرژانتین بازی نکرده است. البته به نظر می رسد که اگر او بتواند فرم خوبی داشته باشد، در سال های پیش رو در تیم ملی بزرگسالان آرژانتین هم به میدان خواهد رفت.

آ اس رم برای به خدمت گرفتن ماتیاس سوله، مبلغ 26 میلیون یورو را به طور نقد به یووه پرداخت کرده است. چهار میلیون یورو هم بند های دیگر در این قرارداد گنجانده شده است.

1470